Lucka nummer 16

Ögonen går i kors här i soffan men jag kan inte lägga mig kl 21. Eller? Jag borde för imorgon  öppnar jag på jobbet så jag måste upp innan 05. Jaja, det brukar ju gå bra.
Att ha hostiga snoriga och febriga kids gör att sömnen blir rätt så lidande. Vissa nätter har vi varit 4 i vår säng och det känns lite trångt och svettigt. Och onödigt framförallt när vi faktiskt har 2 sängar till. Men försök påpeka det mitt i natten när de små fötterna styrs mot mammas och pappas gosiga säng. 
Nu hoppas jag att det ska bli ändring dock. Kidsen mår bättre och jag hoppas att få fylla på sömnkontot nu.

Imorgon är det en vecka kvar till julafton och idag köptes den efterlängtade granen! Det är den minsta gran vi någonsin haft men enligt inköpare (aka Fredrik) så var det den finaste de hade. Huvudsaken är ju att vi har något att hänga pyntet i  :) 
Så imorgon ska den pyntas så fint.... om jag kan hitta pyntet som är på rymmen efter förra årets granutkastning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0