Vilken siare

 
Jag tror att jag måste sluta sia om framtiden. Iaf när det gäller barnens hälsotillstånd. Sa nämligen till Fredrik under eftermiddagen att jag trodde att Liam skulle få feber under kvällen för han har hostat som en tok och varit lite mosig. Tog tempen nyss och den visade 38,5. Jag ¨lyckades¨ ju lika bra med siandet angående Veras feber förra helgen... 
Jag är ju glad att han kunde ha sitt kalas igår iaf för det blev verkligen lyckat. Liam var så nöjd och glad över hur det blev och pojkarna hade verkligen hur kul som helst. Det bev så bra! Nu hoppas jag ju bara att han blir frisk snabbt för på torsdag fyller han år och då ska vi ut på äventyr var det tänkt. Men då måste hostan verkligen försvinna... och febern naturligtvis. Fingers crossed!!
 

Idag har vi varit på shoppingtur inne i stan. Jag ville bocka av några julklappar och presenter så att jag inte behöver stressa ihjäl mig sen. Jag jobbar måndag och tisdag innan julafton så då hinner jag inte riktigt handla men det kanske blir att jag får lita på Fredrik för då är han och kidsen lediga. Men några kunde jag köpa idag iaf. 
 
OUPS
Råkade visst köpa en tidig julklapp till mig själv oxå.
Vågade mig på en SamsungGalaxyS5 denna gången. Har haft iPhone i flera år nu men tröttnat lite. 
Får hoppas att jag inte ångrar mig :O
 
Förra veckan var Vera hemma hela veckan och Liam halva. Jag tog två dagars vab och Fredrik tre. Nu startar jag även denna vecka med vab och sedan byter vi av varandra ifall det blir långdraget. 
Så nu borde jag åka och köpa lite proviant inför morgondagen....
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0