<3

 
Jag var på klädparty hos Frida för några veckor sedan och det var då klädmärket Me&I som visades upp. Jag älskar ju deras kläder för det är coola tryck och mycket färg. Dom kostar dock en del så det gäller ju att hålla igen lite och inte bli helt galen. För de har så mycket fint i vårkollektionen och jag hade kunnat beställa allt tror jag.
Idag kom iaf paketet och detta var vad som gömde sig i det:
Ugglor och folkabussar kan ju inte bli fel. 
 

Imorgon är det AllaHjärtansDag. Ingen dag som vi uppmärksammar här hemma. Men just nu sitter jag och googlar på lite pyssel som barnen på jobbet ska få göra imorrn. Nu är de bara 1-2 år så något avancerat blir det inte. Men det är alltid kul att göra något litet och enkelt. Jag själv som förälder tycker att det är kul att få hem från förskolan något som kidsen har suttit och kämpat med. 
 
 
 
 
Google är ju väldigt fiffigt och det finns många tips.
Jag får se vad jag gör med barnen imorrn.
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, när jag kom hem med Thelmas kläder igår så la hon ut alla på golvet. Sen hämta hon en telefon och tog kort på dom så hon kunde sälja dom, sa hon😊😊😊😊😊

Svar: Hahaha, smart tjej. Mamma betalar å sen säljer Thelma å får pengarna!
elin

2014-02-13 @ 19:29:53
Postat av: Sandra

Hej! Måste bara tipsa om ett fint pyssel för småknott. Noel gjorde det på dagis när han va pyttig. De skrev ut papper med en superfin dikt om små handavtryck som lämnar märke kvar men när de blir äldre är de ett minne.....kommer kanske inte riktigt ihåg den...,men den e jättefin o sen fick barnen sätta sina små handavtryck på pappret :) kram

2014-02-13 @ 20:38:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0