Chillarsöndag

 
Liam slapp bli inlagd igår och idag har han varit bättre. Men nu har vi hämtat ut ny astmamedicin så att vi är redo!
Men eftersom han varit trött och hostig idag så har vår söndag inte gått i många knop.
Påtat lite där och vilat lite där. Jag slumrade till och med en stund på soffan vilket inte händer ofta... 
Jag tror att vi alla här hemma nu kan filmen ¨Lilla kycklingen¨ utantill. Den har gått på repeat här hemma i två veckor nu. Liam blir lite väl besatt när han faller för en film. Han kan se den hur många gånger som helst. Men idag fick Fredrik honom till att se Ice Age och den fick tydligen tummen upp :) 

 
På tal om besatthet så har jag blivit lite besatt av The Walking Dead. Har sett de tre första säsongerna och nu ska jag snart sätta igång säsong 4. Ujujuj vad det kan vara spännande på levande döda. Det jobbiga är ju att jag sitter på helspänn hela tiden och tror att varenda en kommer bli mumsad på :P 
 
Hoppas du haft en bra helg och får en bra start på nya veckan. Jag börjar min med en inskolning och det ser jag fram mot :) På tisdag ska jag sätta mig i skolbänken igen men mer om det en annan dag. 
God kväll!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0