Dag nummer fem

 
Dag nummer fem med ryggont och jag är fortfarande parkerad hemma i soffan.
Det har absolut blivit bättre för varje dag som har gått men vid minsta ansträngning så gör det ont. 
 
Igår var jag på planeringsmöte på jobbet. Jag kände att jag ville dit för att jag inte skulle missa en massa och jag ville vara med och planera vad som komma skall. Det var lite av en utmaning i och med ryggontet men det gick. Jag har mycket förstående kollegor :) 
 
Idag är kidsen på förskolan och jag vilar för fullt. Men imorrn är dom lediga och då får vi se hur jag ska lösa vardagen med två vildingar och ryggont. Men det ska nog gå bra. Närmsta hundrastgård kanske..... ;) 
 
Nu ska jag fortsätta vila :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0