En onsdag


Sitter i personalrummet och pausar lite. Jag har kort dag idag och det passar perfekt eftersom gårdagen bestod av tidig morgon och sen eftermiddag. 
Men efter att ha varit på föreläsning och gruppdiskussion igår så har jag fått mycke inspiration och är ivrig att få göra en massa kul med barnen!! Mitt jobb är verkligen fantastiskt roligt. 

Kidsen är friska igen och alla är nu tillbaka till sina arbeten :P men det är kort vecka och på fredag åker jag , Liam och Emmie ner till Skåne för att ta hand lilla mamma som har opererats. Hon behöver muntras upp lite. Så det ska vi försöka ordna!! 

Nu ska jag pysa in till mina godingar igen. Ha en fin dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0