Hear this mother ROAR

 
Blev väckt av x antal ¨MAAAAAAAMMA¨ från Liams rum imorse. Klockan var då 06,15 och efter nattens eskapader tillsammans med Vera så var varken jag eller Vera redo att gå upp. Vilket jag inte gjorde heller. Kidsen fick röja medan jag låg kvar i varma sängen och försökte samla ite energi för att kunna ta mig upp. Lyckades inte riktigt men efter ett tag så hojtar kidsen efter frukost och då är det bara att masa sig ut i köket. Humöret är i bott och jag vill bara sova lite till :) 
Men jag måste ju tacka kidsen för att de faktiskt vaknar tidigt. Hade det inte varit för dem så hade jag missat OS femmilen. Nu blev det ju väldigt ryskt till slut men det var ett kul lopp iaf. Svenskarna gjorde det bra och topp 10 är inte dåligt alls!
 
Nu ser vi ju fram mot att se herrlaget ta ett os-guld i hockeyn såklart! Klockan 13 smäller det och innan dess ska vi ta en tur ut. Vera ska få sova och Liam ska cykla. Blir skönt att få frisk luft. Fattas bara lite solsken oxå men det kanske är att be om för mycket. 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0