Ibland låtsas jag

 
Sitter i sovrummet och tittar på The Walking Dead. Knappt att jag kan skriva att jag tittar på det iofs för jag vågar knappt haha. Blicket söker sig gärna bredvid tvn eller ner i datorn. Och sen när vi ska sova.... håhå, trots att utrymmet under vår säng är typ 5 cm högt så inbillar jag mig att det ligger ¨Walkers¨där under och bara väntar på att jag ska dingla ner med ett ben eller en arm så att dom kan börja mumsa på mig. Logiskt och klokt av mig att tänka så såklart :P Lättskrämd är bara förnamnet. 
 
Dagens höjdpunkt är ju självklart Emil Jönssons brons. Det var ju så långt borta men Guds hand, ödet, ett mirakel eller något liknande fixade hans efterlängtade medalj. Jag gillar Emil, han har en skön stil och han är jordnära. Kul att han tog medaljen, även om det var ett mycket märkligt lopp. 
 
Kul för det svenska landslaget att det blir lite medaljregn i OS :) 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0