PANG... om å om å om igen

 
De två senaste kvällarna har jag haft så svårt att somna. Jobbtankar har snurrat runt runt runt i huvet. Planering, idéer och ändringar och susat omkring i ett virrvarr. Till slut har jag fått anteckna allting på mobilen och då har jag kunnat koppla av och somna. Det är verkligen inte likt mig att ta med mig jobbet hem. Det lämnar jag oftast så fort jag går utanför dörren till jobbet. Men nu det senaste har jag haft svårt att koppla bort det. Så mycket tankar och idëer lixom. Kul såklart men mindre kul att det håller mig vaken på kvällarna :P 
 
Denna söndagen blev inte riktigt som det var tänkt. Först så var det ju det där med det extremt kassa humöret. Det har ju varit svajigt hela dagen. Men sen har jag fått ont i ryggen. Det kom smygande under förmiddagen och när vi skulle klä på oss för att gå ut så sa det bara pang.... om å om å om igen. Det hugger så in i nordens när jag vrider mig i vissa lägen. Känns som en muskelbristning men jag vet ju såklart inte. Vet inte om det hände något under boxen igår. Jag kände inget då men det kanske kan komma smygandes, vad vet jag. Har mest legat på soffan under eftermiddagen. Vågar knappt röra mig för jag är rädd att det ska göra ont! 
 
Hoppas på bättring till imorrn eftersom det är ny jobbvecka. I vilket fall så ska jag åka till jobbet så får jag se hur det går där. 
 
Nu är det Unknown med Liams namne. bra film att slötitta på med datorn in knäet :)
 
Natti
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0