Stenis och Svennis in Mello

 
Jag har valt att inte kommentera årets melodifestival. Av det enkla skäl att det är för jävla dåligt i år. Jag går mot strömmen och hävdar bestämt att programledarna är urbra. Jag tycker dom är klockrena :P Nu har jag inte sett ett helt program än och kommer förmodligen inte orka göra det heller. Finns ju annat att göra, typ tvätta för hand i närmsta bäck.... 
 
Men, jag har en favorit. Lite baserat på tidigare meriter men oxå på att jag faktiskt gillar denna låten. Tror att det är en typisk Elin-låt :) Jag älskar ju när det sjungs på svenska och i Sverige har vi många duktiga sångare och låtskrivare. Om Martin skrivit låten själv eller inte, det vet inte jag. Men han sjunger ju för jäkla bra och jag gillar låten. 
 
 
 
Låt oss hoppas att han lyckas i Lidköping!!! 
 
En annan låt som jag oxå gillar (nu verkar det snart som att jag följt hela festivalen slaviskt) är Linus Svennings låt om sin avlidne bror. Det är en fin låt som berör tycker jag. 
Jag blev faktiskt lite förvånad när den inte ens gick vidare till andra chansen. Har svenska folket inget hjärta lixom. 
Även denna är en typisk Elin-låt. Lätt att skriva så när man typ gillar all form av musik :P
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0