Svenskt guld och plugghästande

 
När jag gick upp imorse var det tyst och tomt i huset.
Jag kunde värma baguetter och sätta mig i lugn och ro och äta min frukost.
Underbart!
Mannen och kidsen hade åkt till farmor och farfar och spenderade en stor del av dagen där.
Ni kan ju tänka vilken skön söndag jag fick :)
Jag spenderade en stor del av förmiddagen på detta vis:
 
Herrarnas skidstafett på tvn och läxboken i knäet. Det gick bra att läsa de två första milen men sen ska jag erkänna att det var mer öga på tvn än i boken. Jösses vad spännande det var. Eller ja, Sverige hade nog rätt bra koll på läget hela tiden tror jag. Härligt att kunna åka över målllinjen samtidigt som man sliter av sig sin utrustning för att kunna krama om sina lagkamrater. Snacka om att defillera in i mål :) Vilket OS våra elitidrottare gör!
Are you impressed? Im sooooo impressed!!
 
 
Måste ju älska denna! Finns nog inga som blir så glada över Norges skidmisärer som vi svenskar haha.
Jag är glad så länge Northug misslyckas typ. En dryg jävel. 
 
Efter OS-lycka, plugg, bamsegympa ska jag nu, efter att barnen lagt sig, fortsätta denna lugna dagen med att glo på ett missat avsnitt av Mia på Grötö. Älskar denna Mia! 
Imorrn är det måndag igen och jag ser fram mot ännu en jobbvecka! Jag har så många idéer som jag vill prova på barnen! Ska bli kul. Men det börjar med Enhetsmöte :/
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0