torsdag men fredag men torsdag

 
Arbetsveckan är nu över för familjen Andersson/Sahl och vi har alla tagit helg. Härligt! Denna veckan har verkligen susat förbi i en väldans fart. Sömnkontot har (är nog fortfarande) nere på en kritisk nivå för de vuxna i huset. Vera är inne i någon märklig fas och anser att sömn är totalt överskattat. Natten till måndagen sov jag max 1 timme. Jobb till 16 och sedan enhetsmöte på det. Min hjärna var en enda sörja och jag kunde inte få fram en enda vettig tanke under diskussionen. Hade inte fokus på något annat än att jag bara behövde hem och få sova. Sen har det gått upp och ner i veckan när det gäller sömn. Men vi tar en natt i taget och hoppas innerligt vid varje läggning.
 
Tröttis men Gladis
 
I helgen finns det inga stora planer. Iaf inte för mig. Mannen ska ut på lite grabbgalej och jag får la ställa fram chips, dipp och pepsi och njuta av tystnaden.... eller sitta med en sömnvägrare i soffan framför tvn :P Hur det än blir ska det bli skönt med helg :) 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0