Be Gone Muskelberg!

 
Bägge kidsen är just nu på förskolan och här sitter jag med ben och armar som är trötta efter 1,5 timme på gymmet. Det här skulle jag ju kunna vänja mig vid :) Lämna kidsen på förskolan några timmar varje dag, åka till gymmet och svettas lite, luncha lite i tystnaden, Hem till gården och sedan hämta kidsen igen. Det låter som en perfekt dag haha. Borde kanske ta ett snack med Fredrik om att han behöver sikta lite högre upp på den där karriärstegen så att jag kan få vänja mig vi detta. hmm, var det inte jag som skulle börja jobba på måndag och verkligen ser fram mot det????? ;P
 
 
Det är verkligen perfekt att vara på gymmet hyfsat tidigt. Det verkar som att muskelbergen som annars ockuperar ¨lyftaskrotdelen¨ i gymmet ligger och sover då. Så då finns det plats och det är ingen som kan småfnissa när jag svettas av att lyfta 2 hektohanteln :P 
Jag vill ju bygga muskler nu och jag har bestämt att jag ska bli bättre på att använda mig av hantlar och stång. Så idag gjorde jag det efter att jag sprungit 5 km.
Det gick riktigt bra och jag tycker att jag pressade mig ordentligt. 
 
Igår var det personalmöte på jobbet. Skönt att få träffa alla innan jag börjar på måndag så att allt inte känns helt nytt då. Det är tillräckligt med att träffa en flock med små barn som jag ska lära känna och lära mig namnen på. Jag vet ju hur allt snurrar i huvet i början. Jag hade hoppats på att jag skunen hunnit prata mer med dom igår men tiden fanns inte riktigt tyvärr. Så jag ska sriva en lapp med frågor som jag sen tar med mig på måndag så får jag grilla mina kollegor lite :) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0