KickiTisdag

 
Att vakna upp efter KickiTisdag gör ont. Det är rent av obekvämt att finnas till. Gårdagens tre pass känns lite överallt men framförallt i benen. Dom ömmar ordentligt. Jag körde först ett ordentligt spinningpass a la Kicki, dvs ingen vila och det är i stort sett en enda lång backe som bara blir brantare och brantare. Kicki älskar att plåga oss, helt klart! Sen fick det bli en massa magträning själv medan jag väntade på att cardio/muskelpass, även det signerat Kicki. Vilket köttarpass hon hade satt ihop då. Det sved och brände precis överallt och det var ett riktigt bra muskelbyggarpass men som ändå hade ett högt tempo precis hela tiden. Precis i min smak helt klart! Och idag får jag belöningen: smärta :) Att jag sen har lovat Emmie att följa med på ett en timmes långt tabatapass ikväll försöker jag förtränga lite just nu. Ren överlevnadsinstinkt. 
 
Dags att ta tag i denna nya dag. Vera ska iväg till förskolan för andra gången i sitt korta liv. Jag tror att när vi gick in i hallen och ytterkläderna åkte av så gjorde hon nog en frivolt i huvet och sen tror jag att jag hörde ett: yes yes yes innan hin rusade in på avdelningen. Hon har ju inte velat gå hem när vi har lämnat Liam förut så detta var nog himmelskt roligt för lilltösa :)
Nu dags för raggartvätt och påklädning :P
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0