LördagenDenArtondeJanuariTjugohundrafjorton

 
Äntligen tänkte jag ta tag i tatuerandet igen. Jag måste pryda min kropp med Fröken V:s namn, jag har ju storbrorsan redan och det är ju sjukt orättvist och kränkande att bara ha hans namn. Så idag skulle jag ta tag i det och boka en tid. Men såklart hade HetGunnar stängt (verkar vara lite flytande tider på det där stället) och det är bara öppet på vardagar. Så nu får vi la se hur länge det dröjer innan jag tar tag i detta igen. 
 
 
Igår var Liam på kalas hos Oskar.
Dvs det var ett hus som var fullt med sockerspeedade småungar som betedde sig mer som vilda djur än väluppfostrade fina barn. 
 
Leonardo kom över en sväng imorse. 
Tror det gick vilt till igårkväll
Turen in till stan och HetGunnar var inte helt i onödan. 
Vi passade på att luncha och fika på The View. 
 
Annars har det spenderats några timmar i pulkabacken här hemma idag. Shit vad det är skoj att  åka pulka! Jösses vad jag och Liam for fram. Liggandes, sittandes, på knä, baklänges, framlänges...... ujujuj. Och för att inte tala om all motion man får genom att behöva gå upp för backen femtiotvåmiljonergånger. Plus att det sen blev veckans tredje snöskottning för min del idag. Vardagsmotion is da shit
 
Vi väntar nu på att Liam ska lördagsmysa färdigt så att vi kan marschera in med honom i sängen så att de vuxna här hemma kan kolla film och bara ta det lugnt. 
Imorrn är det sista dagen som mammaledig..... 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0