Måndag är här igen

 
Klockan närmar sig 07,00 och jag springer här och hyssjar på Vera så att storebror ska få sova så länge som det bara går. Fredrik körde precis till jobbet. 
 
Helgen har bjudit på en massa pulkaåkning och en heldag hos svärisarna. Som alltid när man jobbar så har helgen gått fort. Idag jobbar jag 9-14 och bättre än så kan man väl knappars börja arbetsveckan. Dessutom är det en 4-dagars vecka och det har aldrig varit fel det heller :) 
 
Efter jobbet idag ska jag åka in till staden och äntligen klippa mitt hår. Som jag har längtat :) Jag ska dessutom klippa mig hos en tjej som tagit guld i frisör-SM och kommit 4 i VM! Det kan ju knappast bli annat än jäkligt snyggt!
 
 Pulkaskoj i Lovene.
 
Nu är det snart dags att ruska liv i Liam så att vi kan göra frukost!
 
God Morgon på Er!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0