Mer ZLATAN åt folket

 
En sak som är skönt med att jobba är att veckorna går fort. Jag kan inte fatta att det redan är torsdag imorgon och att det bara är en dag kvar att jobba. Det blir skönt med långhelg nu minsann. Jag trodde dock att jag skulle vara totalt slutkörd efter varje arbetsdag men det har jag absolut inte varit. På något vis känns det snarare som att jag har fått mer energi och mer ork. Jag var rädd att jag inte skulle orka med två kids efter en lång arbetsdag men det är inga problem. Det är lätt att koppla bort jobbdagen och bara fokusera på att vara med Liam och Vera. Det är verkligen en stor lättnad att jag känner så! Sen slocknar jag iofs på två sekunder på kvällen :) 
 
På tal om något helt annat: ZLATAN. Vilken debatt det blivit om volvos reklamfilm där Zlatan springer, jagar, simmar, gosar osv. Är den bra? Är den för lång? Vad menar dom? Varför är han med? bla bla bla bla. Vad är det för fel på svenska folket? Spelar det någon roll. Det är för fasikens ZLATAN. Nu finns det ju något att se fram mot varje reklampaus :) Att få glo på ZLATAN i någon minut varje reklampaus är ju lixom aldrig fel. Helt plötsligt är reklamen kvällens höjdpunkt. Jag skiter i vad den handlar om. Han kan få göra reklam för en vävstol, jag skulle med nöje glo på den med! MER ZLATAN ÅT FOLKET!
 
Hur kan det bli fel lixom
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0