Mina träningsmål 2014

Jag känner att jag behöver sätta upp lite träningsmål inför det här nya träningsåret. Det blir roligare att träna när jag har ett klart och tydligt mål med vad jag vill med min träning. Jag försöker hitta mål som skiljer sig mycket från varandra för att jag ska få variation i min träning. 
 
-Få en muskolös och stark kropp. Jag vill ha magrutor, biceps som poppar och lår som en bergvägg!
 
-Klara milen på under 55 minuter. 57 minuter är det bästa och det ska jag putsa i år!
 
-Utföra FitnessFighten någon gång i vår. De ska börja med det på gymmet i bya och det ser jag fram mot samtidigt som jag bävar inför den månaden!
 
-Toughest i Gbg i oktober. Ett lopp på 8 km med 40 hinder längs vägen. Jag och Emmie ska tjurskalla oss igenom det tillsammans!
 
-100 armhävningar. När jag skriver det så känns det lite som en omöjlighet för min muskellösa små armar!
 
-Springa flera olika lopp tillsammans med Emmie. Både korta och lite längre bara för att ha något extra att träna inför.
 
-Prova på fler pass på gymmet. Jag är en chicken när det kommer till att prova på saker själv. Men nu ska jag försöka ändra på det!
 
-Klara en klapparmhävning. Folk som kan det har alltid imponerat på min. Nu ska jag klara det!
 
Detta är de mål jag kan komma på just nu. Listan kanske fylls på om jag kommer på något mer under året eller när något mål klaras av.
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0