My First Day

 
Det jag var mest nervös inför idag var att lämna kidsen på förskolan imorse. Jag var rädd att jag skulle beräkna tiden helt fel och komma försen till jobbet. Ser inte så bra ut att komma försent första dagen. När jag lämnat när jag varit mammaledig så har det ju inte varit hela världen om Liam kommer någon minut efter 9. 
Men det är det slut på. Nu ska vi vara på plats en kvart innan 9 och det finns inte tid för kaos eller fadäser. :P
 
Idag hade jag dock tur för Fredrik stannade hemma från jobbet för han är krasslig. Så jag hade en hjälpande hand med morgonbestyren. Så allt flöt på fint och vi kom alla i tid till våra arbetsplatser. ;)
.. och vi trivdes allihop, trots att det var en lång första dag för oss alla. 
 
Min arbetsdag blev jättebra och jag vet att jag kommer trivas så bra med mina kollegor och barn. Alla är så välkomnande, hjälpsamma och glada. Klimatet känns så himla bra. 
 
Liam sa inget om att det varit en lång dag men självklart somnade han på två sekunder nu ikväll. Vera hade det oxå gått bra för. 
Det var en bra start för oss alla :) 
 
 
 
 
Mina kids är inte så små längre :/
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0