Nionde Januari Tjugohundrafjorton


Just nu sitter jag inne på Vera avdelning medan hon lever loppan där ute bland barn och roliga grejer. Kommer ihåg när Liam skulle gå ut för första gången utan mig på inskolningen. Det var tårar och mammarop så det gick inte alls. Svårt att tro att stora killen som nu älskar förskolan är samma som den lille som absolut inte ville vara här. 
Det är iaf skönt att det än så länge går bra för Fröken V. Hon verkar verkligen trivas och tycker det är kul. En stor lättnad. Sen vet jag ju av erfarenhet att det kan ändras snabbt. Men så länge det går bra så känns allt toppen. 

Nu är det dags för mig att klä på mig och hämta bägge kidsen och åka hem. 
Hoppas du får en fin dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0