Vardagslyx med PAIN

 
Idag fick jag minsann lyxa till det ordentligt med lite egentid. Första gången som jag skulle lämna Vera och jag hade 1,5 timme för mig själv. Så vad gjorde jag? Jag drog till gymmet och hoppades innerligt att telefonen inte skulle ringa. Telefonen ringde inte och jag hann precis i tid till ett spinningpass. Perfekt! 
 
Jag har en sån jäkla träningsvärk i nästan varenda muskel. Konstant värk just nu. Kan bero på Kickitisdagen och sen en timmes Tabatan på onsdagen. Bara en massa styrka i ett jäkla tempo. Brände gött under spinningen idag då mina ben ville ge upp innan ens uppvärmningslåtarna var avverkade :P 
 
För Vera då?
Jo det hade gått hur bra som helst.
Lite darr på läppen när jag gick men sen var det lugnt. Hon hade gått där och påtat.
Hur nöjd som helst :) 
 
 
Knasbollen i brorsans mössa och pappas skor redo för stan :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0