EnSommardagAttMinnas

 
Vilken sommardag vi har haft idag hela familjen. Vi har varit ute hos barnens famor och farfar hela dagen. Det har varit så mycket bad att jag tror att Liam kommer vakna med gälar och simhud mellan tårna imorrn. Pricken över i:et blev ju sen underbara grillspett till middag. Det är ju så sjukt gott! 
Jag önskar att jag kunde bildbomba från vår dag men alla korten är i kameran och jag är inte så haj på överförandet där. 
 
Jag började dagen med en löptur och sedan en halv tabata. Var ute redan 7,30 för att undvika den värsta värmen. Skönt att ha träningen avklarad på morgonen så att man inte hinner ångra träningsplanerna. Bara på med träningskläderna och direkt ut på morgonen. :)  
 
 
Jag och Vera tog en cykeltur i förmiddags. Vi hämtade en klänning som vi köpte av en tjej genom facebook. Printet är så himla fint så jag var ju bara tvungen att köpa den. :) 
 
Dags att jobba imorgon igen men veckan börjar med en ordentlig sovmorgon. 10,30 börjar jag. Hur ofta händer det lixom haha. Det ska tydligen bli väldigt varmt i veckan vilket gör att det ju tar emot att arbeta. Mest för att det blir så hiskeligt varmt på gården. Men snart är det helg igen :) 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0