I ett mörker i Skåne


Ligger i sängen i Ericas gamla tonårsrum. Alldeles mörkt och en liten Vera sovandes bredvid mig. Liam somnade i min famn framför fotbolls VM  men ligger nu i datorrummet bredvid vårt. Dags för mig att säga Hej till John Blund så att jag orkar stiga upp långt innan tuppen ens vet var stjärtfjädrarna sitter.  
Imorrn åker vi hem till vår lilla by i Skaraborg igen, till andra sidan gräset. Skönt att komma hem till sitt eget igen. Att få göra som man vill när man vill är underskattat alltså. 
Min lille snickare har jobbat på där hemma mellan skurarna så det ska bli spännande att se vad som skett. Tak och fönster har levererats så jag börjar hoppas på att få äta grillat i vårt uterum denna sommaren! 


Mitt andra 30-årsfirande gick av stapeln häromdagen och det bjöds på både pärontårta och Budapestårta. Går ju inte att välja på en av dom... 

Nä, John Blund var det ja... 
Natti! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0