Kombon bakning och förbud


Jag tänker då inte klaga på vår värme. Nej då! Underbart med en så fin sommar som vi har just nu. 
MEN, jag tänker heller inte klaga på de fina vackra underbara gråa molnen som har täckt vår himmel i några timmar nu.
Oj så härliga dom är. :) 

Dom började smått 

7 km promenad
6 km cykling med kids i vagn
6,5 km löpning
Detta är dagens aktiviteter. Inte illa alls. 
Jag har inte ätit godis, glass, kakor, chips osv på två veckor nu och har fått tillbaka min träningsmotivation. Kroppen känns ren på något vis. 
Vet inte hur länge jag ska ha detta uppehåll men just nu känns det bra så en liten stund till iaf :) 


På Liams begäran bakade vi knäckflarna idag. Hur dom blev vet jag ju inte eftersom jag inte äter sånt just nu men jag tror dom fick godkänt. 
Försökte mig även på något som heter Mandelrutor. Aldrig bakat eller smakat det förut så det var lite extra kul. Mandelmassa, rivet apelsinskal, saft från apelsin, ägg och choklad till garnering. Ser god ut iaf :) men vad vet jag haha. 


Nu är det dags att krypa ner i sängen tror jag minsann. 
Natti! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0