Motpoler


Ligger på Fröken V:s golv och väntar på att de små blå ska slutas för dagen. Vilken skillnad det är på Vera och Liam när det gäller sömnen. De är iofs totalt olika när det gäller det mesta... om inte allt. Men Liam har alltid sovit bra. Hade någon kort period då han inte ville somna själv men annars har han varit helt underbar. Vera är helt tvärtom. Somnar inte själv och vaknar alltid efter några timmar och ska in till oss. Alltid. Vissa kanske tycker att hon borde få sova hos oss från start på kvällen men det går helt bort. Då är jag rädd att det blir toksvårt att "bli av med henne igen".  Det gäller att vara envisare än ungen...  med detta barn kan det vara omöjligt dock ;) 


Veras stoooora intressera är kläder, skor och hattar. Hon älskar att klä på sig alla möjliga kreationer. Ikväll somnade hon med Liams kalsonger ovanpå blöjan :) 

Nu har dottern somnat ser jag och jag ska ta tag i lite träning tänkte jag. Har inte riktigt bestämt vad det blir men något ska det bli. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0