Semestern tar slut nu


Fina Liam försökte undvika sin paparazzimorsa

Jag har känt lite jobbångest de två senaste dagarna. Inte haft något sug efter att jobb. Men idag har det vänt tror jag. Nu känns det helt ok att gå tillbaka till jobb. Ska till och med bli kul att träffa barn och kollegor igen. 

Under mina två veckor har jag "avverkat" Skåne, Stockholm, Astrid Lindgrens värld och just nu kör vi lite campingliv hos mina föräldrar när dom är här uppe och campar. En späckad semester, vilket är helt i min smak men det negativa är ju då att dagarna bara flyger iväg. Så nu är vi inne på semesterns sista dag och sen väntar 4 veckors jobb innan ovissheten. 
I detta nu är vi på väg till Lyrestad. Får se vad som väntar oss där. 
Ha en fin dag trots regnet och blåsten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0