Superhjältar och träning



Igår hade vi besök av Matilda och hennes pojkar. De två äldsta låtsades vara superhjältar större delen av tiden. Ni kan ju tänka er hur svettiga dom blev :9 

Nu har jag jobbat 1 timme av dagens pass. Jobbar till 17 idag men det är inte så många barn så vi har det väldigt lugnt. Skönt men det kan oxå bli lite segt i längden. 

Jag är verkligen inne i en bra period med träningen just nu. Tränar minst varannan dag och de dagar jag inte tränar så blir det en rask promenad. Känns riktigt bra och jag har gått ner 6 kg nu. Jag är hiskeligt motiverad verkligen. Skönt att det bara flyter på och jag funderar aldrig på om jag ska träna, jag bara gör det. Nu har det blivit tre träningsdagar i rad så ikväll blir det förmodligen bara en promenad. 

Oj, dags att jobba igen! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0