Bildlöst i Skåne

 
Dagarna spenderas för tillfället i Skåne hos släkt och vänner. Jag tänkte skriva lata dagar men det kan jag inte påstå att det är när man ska vara överallt och vara själv med de två kidsen. Att sköta allt med två kids är verkligen ett heltidsjobb. Även om jag får lite hjälp ibland här nere så är dom mitt ansvar och det är jag som ska ha koll på precis allt. När sedan Vera inte vill sova på kvällen så blir och Liam är uppe till jag lägger mig så är det inte mycket rast och vila för denna mamman. Men Fredrik blev ju väckt av solen 05.45 så honom är det riktigt synd om....... hrm.. 
 

Igår träffade jag och Emmie våra kusiner Marlen och Merit. Vi började dagen med träning där Marlen är instruktör och sedan lunchade vi i city. Så mysigt och trevligt på alla sätt och vis. 
Idag var vi hemma hos Sandra och hennes pojkar. Som alltid var det kul att träffa dom. De stora pojkarna leker så bra och de små hänger sina mammor kjolen mest hela tiden ;) Iaf Vera som var tokblyg när vi var där hemma. 
 
Bilder har jag varit sjukt dålig på att ta så det blir ett bildlöst inlägg idag. Får se till att få till bilder imorrn då vi ska ner till Smyge till min faster.
 
Nu är det snart dags att sova för mig och Liam.
Sussa sött!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0