Nationaldagen

Jag kan inte minnas att jag någonsin har firat nationaldagen. Men jag tycker att överallt på nätet ser jag hur det firas på olika sätt. Inget fel alls med det, nästan så att jag känner att jag får se till att slå på stort nästa år. 




De brukar alltid anordna lite ståhej på fotbollplatsen på nationaldagen men vi lyckas med att missa det varje år. Men denna gången lät Liam inte oss glömma. Så det fick bli en tur dit. 
Högt Högt Högt upp lyfte brandbilen oss. Jag trodde Liam skulle bli lite rädd men så blev det inte. Vi kom
verkligen högt upp och det var verkligen skräckblandad förtjusning för min del. 

Fredrik har fortsatt med uterummet medan jag och kidsen har underhållt oss med promenad, glassätning, bad, lekplats och lite mer glassätning. 

Nu är jag sjukt trött och jag borde verkligen lägga mig tidigt ikväll. Men det är så tråkigt. 


Usch säger jaf bara.... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0