På tok för kallt!!

"Mamma kolla tempen nu då. Det är JÄTTEVARMT i poolen nu" 

17 grader är fortfarande för kallt för den här morsan..... 
Här badar Liam för fullt medan Vera sysselsätter sig med att slänga i alla kläder i poolen och skratta hysteriskt åt morsans förfärade utrop!
 Typiskt lilla fröken. 

Jag och mitt huvud är fortfarande kvar i majmånad lite. Svårt att förstå att första sommarmånaden redan är här. Om tre veckor tar vi semester här hemma och det ser jag verkligen fram mot. Jag jobbar ju bara fram till augusti men vet inte hur det kommer se ut sen. Kanske arbetslös eller så har jag fått nytt jobb. Hur som så vill jag ha semester i sommar så att vi kan njuta tillsammans. Det ska bli så skönt. Att både börja nytt
jobb och hoppa på en kurs på högskolan var väl inte helt optimalt. Men det gick, efter en hel del slit dock. 


Fredriks och svärfars lördagsnöje

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0