Sköna dagar och skrikande barn


Det blev en fin och trevlig eftermiddag på Kållandsö igår eftermiddag. Tänk om vi hade möjlighet att alltid bo så. Det hade varit drömmen det :) Men nu har vi lyxen att få hälsa på där under sommaren iaf. 






Som att vara på spa :) 

Denna morgonen har det varit många sura miner, höga skrik och ett och annat "DUMMA MAMMA/PAPPA!!" 
Härlig start på dagen det...... 
 Efter lite hot om inställd strandvistelse så fick den lille mannen en väldig fart i städandet. Nu är det gladare miner och inte så hög ljudnivå. 

 Och när man städat är man välkommen ut igen :) 

Det ska ju bli tokfint väder idag så jag hoppas att jag och kidsen kan åka till
stranden en stund i eftermiddag. Fredrik ska nog slita på med uterummet. 


Det hår framåt. Fredrik är så jäkla duktig och jag är såå impad av att han kan det här. Han har ju fått läsa på en del och frågat folk men det hade ju inte hjälpt mig om jag gjort det.... hade fortfarande inte kunnat :P
Han är en klippa min Fredrik. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0