Total lycka!


Jag har varit av med min jobbnyckel i några dagar. Trodde att den hängde där den skulle men så var inte fallet när jag skulle stänga på jobbet igår. Kunde då låna nyckel av snäll kollega. Letade som en tok precis överallt. Flera gånger överallt. Men den fanns inte någonstans. Då börjar ju nervositeten komma krypande. En sista gång i jobbväskan. Japp, där låg den. I facket där den brukar ligga efter att jag stängt eller öppnat på jobbet. Hur fan har jag letat?! Min hjärna är som en slajmklump sen vi blev fyra i familjen. Att ha två barn är vad min hjärna klarar av. All annan verksamhet är avstängd. 


Nostalgikort på Liam. Togs när han precis hade börjat på förskolan. En sån liten plutt han varit. 
Nu har dom haft avslutning på hans avdelning för efter sommaren börjar han Björken där det bara är 5-åringar. Äldsta barnen. Känns ju knasigt :P 

Nu behöver jag fredsmäkla här..... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0