Från partypingla till fyllechaffis

 
Nu skulle jag ha suttit hemma i Annas soffa i hennes lägenhet i Skövde. Gärna lite smålullig redan tillsammans med min trogne vapendragare Emmie. Kanske lite Eddie strömmandes ur högtalarna.
 
Men nu sitter jag i min egna soffan i mitt egna hus i Götene. Lullighet brukar ju vanligtvis inte infinna sig när det är pepsi max i glaset och det har inte hänt här heller. Emmie lyser med sin frånvaro och det är Go´kväll som strömmar ur högtalarna på tvn. Det blev inte som planerat. Den ständigt friska Emmie har åkt på magsjuka så hon ligger hemma i sängen (eller så sitter hon på......). Så istället för att parta i Skövde så blev jag chaffis till Fredrik som spelar bandy med jobbet på den årliga Nattabandyn. Så det kan bli lixom :P 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0