Nattning pågår



Ligger på Veras kalla golv och inväntar att minimänniskan i spjälsängen ska få påhälsning av herr Blund. Just nu är hon oroväckande pigg så jag får väl se hur lång tid detta kommer ta.

Idag åkte mamma och lillasyster hem igen. Vilken fin helg vi ha haft. Både tack vare fint väder och väldigt fint sällskap! Shoppats, lunchats, chillats, promenerats, pratats och mysts. Det har varit vår helg :) 


Storasyster är i bra form. Hon slog mig med god marginal när vi tog en löptur tillsammans. Fel att skriva tillsammans för Emmie låg 5-10 meter framför hela tiden. Min ork och mina ben hade nog pratat ihop sig för dom strejkade helt. Usch, det var jobbigt från första steget nästan. Men att ta sig igenom sådana pass ger mycket, framförallt mentalt! 

Nu sover hon då det är dags att dra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0