Shiny Sunday


Sitter i bilen på väg hem till "Di gamle". Lunch och fika i fint sällskap. Det härliga vårvädret skriker på mig att jag borde spendera dagen utomhus och jag har lovat att jag ska njuta av våren senare idag då jag ska ut på en löptur. Lovar att frusta som kossorna som släpps ut på grönbetet :) 


Gråa moln hotar att ta över ibland... 


Vera tycker helt klart att våren är överskattad och räknar ner dagarna till nästa snöstorm anländer!

Igår hälsade vi på hemma hos familjen Larsson i Lovene. Vi var inte hemma när Adam hade sitt kalas så vi fick komma på fika och presentöverlämning igår istället. Liam räckte över presenten med ett Grattis, det är lego! :) 
Trots presentavslöjandet så var eftermiddagen väldigt trevlig och fin. Emma bjöd på världens mumsigaste våfflor som jag krävde recept på! Så fluffiga och härliga! 

Nu närmar vi oss slutdestination så jag önskar er alla en fin eftermiddag! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0