Solig söndag inomhus

 
Jisses vilken vårdag det har bjudits på idag. Jag har dock varit dålig på att njuta av det då jag spenderat lite väl mycket tid inomhus. Förmiddagen ägnades åt att städa bort kaoset och smutset här hemma. Gudars så mycket lättare jag känner mig efter det! Sen var det dags att hämta kidsen hos farmor och farfar och på väg hem därifrån passade jag och kidsen på att storhandla. Dags för mat när vi kom hem men efter det så stack vi ut och njöt av de sista solstrålarna innan solen gick ner och lite kyligare väder drog in. 
 
Fredrik har varit frånvarande under dagen minst sagt. Man kunde ju tro och hoppas att det var på grund av att det var lite mycket alkohol under gårdagens nattabandy. Men det är inte det som gör att han har ockuperat soffan och tvn idag. Tyvärr. Han stukade foten ordentligt och idag är den svullen och blå :(  Blir en trip till vc imorrn för att se så att det inte är något värre. 
15 härliga grader här idag.
Så skönt att slippa den stora overallen. 
 
 
 
Snart dags för Mästarnas Mästare. Verkar vara ett kuligt gäng som är med i år :) 
Heja Kajsa såklart!!!
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0