TV när du vill pfffffff

 
tv4play ligger just nu nere. Tekniskt avbrott står det och att de jobbar på att det ska komma igång så fort som möjligt. Går det att stämma dom tror ni? Jag har suktat efter dagens Hem till gården halva dagen och så möts man av ett tekniskt avbrott. Förbjudet borde det vara. 
 
Så nu får det bli lite Let´s dance i brist på bra underhållning :/ 
 
Veckan har varit full av långa dagar. På grund av rumpa placerad i skolbänk och sedan stängning på jobbet och sedan personalmöte. Men när jag sen är ledig på fredagen så är det såklart lättare att ta sig igenom dessa veckor. Värst är det att kidsen får så långa dagar på förskolan. Som tur är känner vi oss väldigt trygga med vår förskola och pedagogerna som tar hand om våra barn. Då blir det oxå lättare ha dom där längre dagar för vi vet att dom tar hand om våra barn så otroligt bra och både Liam och Vera är trygga och trivs där. VI har ju även turen att vi inte behöver arbeta heltid båda två så att kidsen inte måste vara där långa dagar alltid. Det är inte alla som har möjlighet till det. 
 
Idag åkte vi inte till staden för att uträtta två ärende men inget av det kunde jag bocka av från listan. Det ena för att tatueraren hade ritat fel och det andra för att jag glömde bort det (och för att posten har kassa öppettider!!) För Liam blev det en lyckad trip då han kan räkna in Kungen i sin Blixtensamling och både Bulldog och Skipper i Dustysamlingen. Ungen har ju knappt några leksaker så det är klart han ska ha lite................... Blir jobbigt när Vera blir mer medveten om fenomenet ¨leksaksaffären¨ och vad som kan hända när man går in där. Usch vad det dyrt det kommer bli med TVÅ bortskämda barn :P
 
Häpp, om jag skulle ta och skicka iväg lite arga mail till tv4 ;)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0