På andra sidan

 
Nu är jag på andra sidan. På andra sidan av den däringa lunginflammation. Känner av den genom hosta fortfarande men den tycker jag verkar vara på väg bort den oxå. Men jag såg till att fixa en ordentlig förkylning i helgen bara för att jag inte ska vara helt frisk...... 
Det var lite märkligt att vara borta från jobbet i nästan 2 veckor. Inte för att det var svårt att komma in i det igen men att vara borta så länge är ju inte helt vanligt. Jag var nästan lite rädd att barnen skulle ha glömt bort mig men så var inte fallet. Härligt med kramarna som jag får efter att jag varit borta :) Det är skönt att vara tillbaka helt klart!
 
 
Projektet ¨Ny altan¨ har nu fortsatt efter uppehåll sen förra sommaren. Nu ska golvet bort och sen är det dags att börja bygga upp den nya. Oj den kommer bli så stor och finer :) Det blir en stor del med väggar och tak och sedan en del där det är stenplattor. Där ska vi spendera många sommardagar/kvällar. Som jag längtar.
 
 
Nu ska jag och Vera fortsätta med matlagningen.
Idag blir det grönsakssoppa! 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0