Carolas gospel var inte min grej

 
Så mycket bättre, tv4:s bästa program helt klart. Jag har inte haft några stora förhoppningar om årets säsong då det inte var några artister som intresserade mig. Men oj så förvånad jag har blivit.
Vilka bra tolkningar dom har gjort och vilka intressanta dialoger dom har haft. 
Jag såg såkart Carolas extra långa avsnitt igår. När jag var liten så var ju även jag en av dom som gillade hennes låtar. Kommer ihåg att jag önskade mig hennes skiva i julklapp en jul. Såklart att hennes hits skulle vara med. Fångad av en stormvind var ju viktigast!
Visst fick jag en skiva med Carola av mamma och pappa.
En gospelskiva med Carola.
Förlåt mamma och pappa men jag kan ju säga att det var inte alls det jag hade tänkt mig men jag kunde inte med att säga det.

Jag lyssnade på skivan någon gång men men nej, det var ju inte Fångad av en stormvind.
Hahahahaha.
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0