Det ena efter det andra....

 
Kvällens Hem till gården-maraton är precis avslutat. Två bra avsnitt som alltid men slutet gjorde mig irriterad. Jäkla Cameron alltså ;)
 
Det blev en kort jobbdag för mig idag oxå. Liam behövde åka till tandläkaren efter att han slagit i framtänderna i fredagskväll. Tre lösa tänder blev domen vilket resulterar i mjuk kost i två veckor framåt och sen hoppas vi på att tänderna stabiliserar sig igen och att det inte blir värre.
Dock så tar inte sonens besvär slut där. Magbekymmer har han oxå så imorrn blir det till att ringa bvc och hoppas på att dom har en lösning på detta bekymmer. Känns så hopplöst när man som förälder inte kan hjälpa sitt barn.
 
Gårdagens tabatapass känns i hela kroppen idag och jag tror det blev snäppet värre efter kvällens spinningpass. Imorgon kommer nog min kropp får lida av sviterna efter två tuffa träningspass. Men som jag skrivit för: träningsvärk är gött! :) 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0