Det här med rubriker gör mig tokig



Svettig, andfådd, glad och med flottigt hår.

Har precis kört mitt (Emmies egentligen) tabatapass här hemma i vardagsrummet. Önskar så att Fredrik varit hemma och tagit kort. Jag hade nämligen två små sötnosar som tränade bredvid mig på vars en sida. Oj vad dom kämpade sig igenom plankan, armhävningar, exploderande stjärnan, burpees och allt annat svettigt. Superduktiga kämpar verkligen!
Vera är lite fräschare än mig efter dagens träningspass haha!

Vilken härlig lördag jag hade igår. Träffade Sara på stan och vi tog en god lunch och fika på Henry's Café och satt och pratade en bra stund. Sen strosade vi runt i affärerna ett slag. Jag köpte etturskönt snyggt svart linne på Gina och bastoppar till Vera på Hm. Såg en tröja på Hm till mig på Hm oxå men köpte den inte. Som jag ångrar det nu!!! Får se om jag åker in i veckan och gör den till min :)   

Nya linnet. 
Inget speciellt men det satt perfekt!

På kvällen kom Emmie och Noel och höll mig och kidsen sällskap medan Fredrik var hos en vän och kollade på bandy. 

Idag är det födelsedagsplanering och avslutning på Bamsegympa. Fredrik är iväg en stund så jag och kidsen får klara oss själva. Blir nog en utgång efter duschen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0