God Morgon från jobbsoffan

Det blir en väldigt lugn dag idag på jobbet. Vattkoppor knockar den ene efter den andre här så barnantalet är inte så högt denna veckan. Skönt med sådana veckor oxå och det behövs ibland. Både för vuxnas och barnens skull. 
Så jag hoppas lite på att kunna jobba undan lite saker här idag. Har lite som jag känner hänger över mig som jag vill ta tag i. 

Efter jobb idag ska vi på utvecklingssamtal angående Liam. Alltid kul att få höra hur det går och hur vår lille pojke har det. Han bytte ju avdelning efter sommaren och det började si så där men nu älskar han det. Ska bli spännande att se vad pedagogen har att berätta :) 


God Morgon!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0