Jag och Läckberg ska leverera igen...

Känns som att jag nu för tiden börjat varje inlägg med: nu var det längesen jag skrev här.... Och jag tänker varje gång att jag ska skärpa mig. Som ni märker så går det ju så där med det :/ Saknar lite ork på kvällarna och serier lockar väldigt när kidsen har lagt sig. Samtidigt så tycker jag att det är kul att skriva och det är kul att släkt och vänner i Skåneland kan läsa vad vi hittar på här uppe om dagarna. Så, Cross my heart och fingers crossed och allt det där, jag lovar att bättra mig!! 
Hade inte en aning om att Läckberg skulle släppa ännu en bok om Fjällbacka. Hade fått för mig att hon skulle sluta skriva om Erika. Fel hade jag iaf och bra var ju det. Äntligen lite mord, spänning och drama i mitt liv igen :) Vi vet alla att Läckberg levererar varje gång!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0