Noisy May i min garderob

 
Jag har hittat ett nytt (för mig iaf) märke som finns på bland annat Vero Moda.
Det heter Noisy May och dom har lite ¨roligare¨ kläder. Och jag hade tur när vi var inne i stan och strosade runt efter Tomteparaden. Då såg jag att Vero Moda äntligen hade öppnat igen efter renoveringen. 
Där fanns det mycket fint och de hade 25% på hela köpet så jag plockade på mig 2 blusar, en lång tjock kofta och en långkjol med snygg dragkedjedetalj. Utan att titta efter märket så insåg jag efter att jag handlat att allt var från Noisy May :) Helt i min smak med andra ord!!
 
 
 
Nu hänger det en superfin julkrans på vår dörr som Liam har skapat tillsammans med sin farmor. 
Visst är den så så så härlig, julig och välkomnande.
Jag älskar den!! 
 
Veckan som kommer känns som en vecka som kommer vara så fullspäckad och jag kommer inte vara hemma jättemycket tyvärr.
Måndag- Jobbar till 16.30 och efter det är det gymmet.
Tisdag - Slutar 17.00 så är inte hemma förrän efter 17.30.
Onsdag - Lite mer hemma då jag slutar 13.00 men ska in till stan med kidsen för Liam ska klippa sig (ÄNTLIGEN)
Torsdag - Personalmöte så är hemma lite innan 21
Fredag - Julbord med jobbet och då vet jag inte alls när jag kommer hem. 
 
Så det finns att göra men det känns bara skoj faktiskt. Veckan kommer nog gå väldigt fort.
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0