TGIF



Ikväll har vi haft tacomys. Tacos är något som äts väldigt ofta här hemma. Så ofta som en gång i veckan :) Det går ju bara inte att tröttna på!

Hade en lagom lång arbetsdag idag. Jag öppnade så jag var där 0615 och sen fick jag slita ända fram till klockan 09 innan jag fick åka hem igen. Väldigt tung dag haha. 5 barn hade vi, resten var lediga eller prickiga. Därför kunde jag åka hem så tidigt. Perfekt en fredag!

Imorrn ska Liam fram gå på födelsedagskalas igen, vilket han verkligen ser fram mot. Jag ser fram mot en fika på stan tillsammans med Sara. Ska verkligen bli kul att träffas. Tyvärr så går det alldeles för lång tid mellan gångerna. Men det är svårt att hinna när man har barn jobb man och träning som oxå ska hinnas med. Orken finns inte alltid till allting. Men som tur är så har Sara oxå rätt fullt upp med både jobb och eget företag. Så vi ses när vi båda hinner och det är inga sura miner :) 

Nu har nog Vera somnat så jag kan smyga mig upp från det kalla golvet och ut till mina pojkar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0