Hallå från soffan

 
Ett litet hallå från soffan. Måendet hos mig är mycket bättre nu. Huvudvärken ligger där någonstans och väntar och poppar upp lite då och då. Men nu hoppas jag bara att det ska försvinna helt så att jag kan återgå till det normala igen (så normalt det nu blir här hemma). 
 
 
Vera fick en massa fikaleksaker i födelsedagspresent och både hon och Liam bjuder mer än gärna på fika. Och när jag inte orkade ta mig till fikabordet så tog dom med alltihop till sängen så att vi kunde fika ihop allihop :) 
 
Det kan ju inte bli annat än en smarrig fika!
 
Självklart ska vår Pippitokig tjej ha en fin servis med Pippi på :) 
 
 
Av mamma och pappa fick Vera Pippis hus och en massa ¨gubbar¨ till.
Gillades av både lillasyster och storebror! 
 
Nu blir det lite mer tv innan jag ska hämta kidsen vid 15. 
Nej dom är inte hemma med mig för jag orkar inte med dom just nu PUNKT
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0