Så mycket kärlek


 
Fredrik behövde fixa med uterummet i eftermiddags så då gick jag kidsen iväg på en promenad. De senaste åren har jag verkligen börjat gilla hösten. Luften är sval och krispig och överallt är det färgexplosioner som överraskar och förvånar. Dessutom så föredrar jag höstgarderoben framför vårgarderoben, helt klart :) 

I förmiddags åkte vi in till staden för att fika med lite släkt. Alltid mysigt! Så härligt att se hur mycket kärlek det finns runt vår kids. Så många fina människor som bryr sig om och visar omtanke om dem. Det kommer de aldrig sakna, det vet jag. 




Farmor Mia kunde inte hålla sig från att köpa lite fint till Vera idag (jag vet ju själv hur svårt det kan vara!!!) 



Kanske kalasoutfiten..... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0