Snygga linnen förgyller träningen

 
Sportamore har just nu ett erbjudande där man får 25 % på nästan allt i deras shop. Jag har länge känt för lite nya träningslinnen så jag passade på idag att klicka hem två stycken:
 
Alltid roligt med snygga kläder när man ska träna :)
 
Nu har de små odjuren kommit hem igen. Liam och Fredrik åkte nyss iväg på Bamsegympa så det är jag och Vera som myser framför tvn lite. Både Vera och jag är lite småtrötta så det passar perfekt att mysa i soffan. 
 
På tal om träning. Är sjukt nöjd med att jag hunnit/orkat med 4 pass denna veckan. Mina arbetstider gör att jag verkligen måste planera in när och var jag ska träna i veckan. Jag jobbar fler långa dagar än vad jag gjort förut och då kräver det verkligen planering har jag märkt. Det är ju oxå en utmaning att ta sig i kragen och verkligen gå på det där passet som jag planerat. Men nu hoppas jag att det ska gå bra. Synd nu bara att Fredrik sätter käppar i hjulen denna veckan som kommer. Jag har ju mina favoritpass som jag gärna går på men Fredrik har andra planer så jag får tänka om. 
 
Nu ska Vera bada säger hon. Bäst att lyda :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0