A Day In Our Life



Efter jag och Vera hämtat Liam på förskolan så gick vi ut i skogen. Vera mår så mycket bättre än igår så någon öroninflammation var det inte. Antar att två veckor med förkylning satte sin spår.  Skönt att det inte var något långvarigt. Aldrig kul att behöva vabba direkt när man börjat nytt jobb. Men med två små barn så vet jag ju att det inte är helt otippat att det blir så. Jag har absolut ingen som helst förståelse för föräldrar som säger att de inte har tid att vabba pga jobbet. Barn är alltid prio 1. 

Så imorrn är det jobb igen och det ser jag fram mot. På kvällen är det dags för klädparty igen men denna gången är det MeandI:s höstkollektion. Ska bli kul och det är extra kul eftersom de har kläder för mammorna oxå :) Jag har redan spanat in lite som jag ska ta en närmare koll på imorrn! 


Ni kan ju se tydligt här varför det tar emot att köpa nya byxor till den här ungen!!!!! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0