Gratis Arbetskraft

 
 
Jag har heeelt emot att arbeta hemma och jag gör det väldigt sällan. Varför ska jag arbeta gratis lixom? Helt jäkla orimligt att lägga min fritid på att förbereda arbetet. 
Men ibland blir jag tvungen för att det ska bli bra. Det är helt omöjligt att hinna ordna allt på arbetstid ibland, tyvärr. Så jag har fixat och donat med ditten och datten ikväll. Klippt med världens slöaste sax :O bland annat. Nu ska jag plugga in sagan lite till för att slippa skämma ut mig inför barnen imorrn på samlingen :P 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar det jag läser:D Synd bara att du inte fick använda det idag bara:)

2014-09-11 @ 20:05:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0